Сімейне навчання для учня 9-Б кл. Банного Юрія

23.12.21. Контрольна робота №2 з теми "Нова українська література"
Код доступу 8431240
join.naurok.ua

01.11.21. Контрольна робота 1 з тем "УНТ", "Давня українська література"
Код доступу 8750010
join.naurok.ua




Контрольна робота з української мови на весняних канікулах з тем "Однорідні члени речення", "Речення зі звертаннями, вставними словами", "Відокремлені члени речення".


Контрольна робота з української літератури на весняних канікулах з тем "Творчість І. Карпенко- Карого, М. Старицького, О. Довженка, Н. Бічуї"


26.12.2020
Контрольна робота №2 з української мови з теми «Односкладні речення»
І завдання
Код доступу 9507163
Завдання необхідно виконати до  29 грудня 11:00. Вислати на електронну пошту.
ІІ завдання
Виконати повний синтаксичний розбір речення
Хочу плакати, але замість того завжди сміюся.


Контрольна робота №2 з української літератури з теми «Творчість В. Сосюри. Сучасна поезія»
Код доступу 5298970
Завдання необхідно виконати до  29 грудня 11:00. Вислати на електронну пошту.





26.10.2020

Контрольна робота №1 з української мови з теми «Словосполучення і речення»

І Варіант

І рівень. Тести

1. Укажіть рядок, у якому всі сполучення слів належать до словосполучень.

А Дзвін шабель, моя Україна, сонцем осяяна;                   

Б пісня солов’їна, синь гаїв, шепіт і зітхання;   

В міниться і лине, снишся мені, на воді;

Г у радості, голубе небо, хмари пливуть.

2. У якому рядку спосіб підрядного зв’язку між словами в словосполученні — узгодження?

А Допомагати батькам, полоти картоплю, мріяти про поїздку;

Б волога земля, розцвітати пишно, думати про навчання;

В місто Львів, міська вулиця, дорога до школи;

Г книжкова полиця, весела хата, довга дорога.

3. Складним є речення в рядку:

А Хліб і рушник — одвічні людські символи. (В. Скуратівський)

Б Благословенна в болях ран степів широчина бездонна. (М. Рильський)

В Спинюся я і довго буду слухать, як бродить серпень по землі моїй. (Л. Костенко)

Г Люблю я слухати у полі пісні дівочі на зорі. (В. Сосюра)

4. Установіть відповідність між словосполученнями і їх видами за способом вираження головного слова.

1 дієслівні

2 іменні

3 прислівникові

А Працювати з батьком, радіти за неї, тричі повторити.

Б Дуже голосно, недалеко від школи, угорі над головою.

В Хтось із учнів, сумлінно працювати, здатний працювати.

Г Затишна галявина, посивілий степ, життєрадісна молодь.

ІІ рівень

Виконайте синтаксичний розбір речень.

Десь тополі і явори дзвенять у безкрайньому синьому небі України. 

Любіть Україну всім серцем своїм і всіма своїми ділами! 

ІІІ рівень

Напишіть міні- твір «Праця — багатство людини». Розберіть чотири словосполучення на вибір.

 

Контрольна робота №1  з української літератури з теми «Усна народна творчість. Творчість Тараса Шевченка»

І Варіант

І рівень

1. Назвіть, про боротьбу з яким ворогом ідеться в пісні «Чи не той то Хміль»:

A) з турецьким військом;

Б) зі шведським військом;

B) з польською шляхтою;

Г) з татарською ордою.

2. Укажіть, до якого твору належить наведений фрагмент:

Там стояла темниця кам’ная.

Що у тій-то темниці пробувало сімсот козаків,

Бідних невольників.

A) «Ой Морозе, Морозенку»;

Б) «Зажурилась Україна, бо нічим прожити»;

B) «Чи не той то Хміль»;

Г) «Дума про Марусю Богуславку».

3. Визначте правильне твердження:

A) дума виконується речитативом;

Б) дума – це ліро-епічний твір героїчного характеру про події минулого та відомих історичних осіб;

B) дума – це невеликий ліричний твір переважно героїчного змісту;

Г) основною ознакою дум є історична конкретизація.

ІІ рівень

1. Розташуйте події у правильній послідовності («Маруся Богуславка»):

A) «Вони тридцять літ у неволі пробувають,

Божого світу, сонця праведного

у вічі собі не видають».

Б) «Темницю відмикає, Всіх козаків,

Бідних невольників, На волю випускає».

B) «Визволи, боже, нас, всіх бідних невольників,

З тяжкої неволі,

З віри бусурменської».

Г) «Та бодай ти, дівко-бранко,

Марусю, попівно Богуславко,

Щастя й долі собі не мала,

Як ти нам святий празник, роковий день

Великдень сказала!»

2. Установіть відповідність між цитатою з народної пісні та художнім засобом виразності:

A) «Як поїхав на Вкраїну – Як пишная рожа!»

Б) «битий шлях», «кінь вороненький».

B) «матусенька», «дитинонька».

Г) «Лине гомін, лине гомін

По степу німому,

Вертаються козаченьки

Із бою додому»

1. Паралелізм.

2. Порівняння.

3. Епітет.

4. Пестливі слова.

5. Метафора.

3. Дайте визначення думи. Назвіть її художні особливості.

ІІІ рівень

      Напишіть твір- роздум на тему «Актуальність проблем, порушених у віршах Тараса Шевченка (вивчених у 8-му класі)».




16.05.2020
Контрольні роботи вислати до 25.05.2020  на пошту   sokolova-yulia@ukr.net 
7 клас
Українська мова
Контрольна робота з тем "Сполучник. Частка. Вигук"
І частина. Тести
Код доступу    5859259
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Завдання можна виконати до 25 травня до 18-00
ІІ частина
Зробити синтаксичний розбір речення, поставивши розділові знаки
О вічне людське серце сказав комісар Данило ідучи до свого дому. 



7 клас
Українська література

Контрольна робота з тем "Ти знаєш, що ти людина. Ми українці» (Марина Павленко, Олександр Гаврош, Андрій Малишко)" 
І частина. Тести
Код доступу 8148229
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Завдання можна виконати до 25 травня до 18-00
ІІ частина
Напишіть твір- роздум на тему «Загальнолюдські цінності та ідеї у творах 
М. Павленко, О. Гавроша, А. Малишка». Обсяг-1 стор. Не списувати.




25.03.2020
Контрольні роботи вислати на пошту sokolova-yulia@ukr.net
7 клас
Українська мова
Контрольна робота з тем «Прислівник. Прийменник»
І рівень
1.За допомогою суфіксів -ш-,-іш- утворюється:
а) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;
б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;
в) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників.
2. НН пишеться у прислівниках:
а) дореч…о, дивовиж…о, передчас…о;
б) невблага…о, незрівня…о, стара…о;
в) шале…о, довгожда…о, довгоочікува…о.
3.У якому ряді слів наведено тільки прислівники:
а) учора, спересердя, зверху, змарнілий;
б) спідлоба, плавно, вибірково,по- домашньому;
в) впритул, навшпиньки, вранці, легкий.
4. Визначте, у якому рядку всі сполучники підрядні.
а) Бо, тому що, оскільки, якби, дарма.
б) Бо, та, проте, начебто, ніби.
в) Але, мов, як, щойно, якщо.
г) Хай, ні...ні, ледве, й, однак.
5. У якому рядку в усіх словосполученнях прийменник разом з іменниковою формою вказує на місцедії?
а) Покласти на парту, висіти над столом, розташуватись біля річки, сидіти при дорозі, співати біля хати.
б) Взяти зі столу, бовваніти на високій горі, росли посеред лісу, виднітися з-поміж дерев, охнув віджаху.
в) Зупинитись близько лісу, жити під лісом, сидіти край столу, потемніла в річці, діятизгідно з законом.
г) Відпочивати під час канікул, видно у пітьмі, хрустить під ногами, розташуватись на мочарі, діяти за правилами.
д) Чекати з неба, розливати по землі, засинілась над рікою, розмовляти з другом, закричати від болю.
6.На які групи поділяють підрядні сполучники?
а) Причинові, часові, умовні, мети, єднальні.
б) Часові, умовні, мети, порівняльні, розділові.
в) Причинові, часові, умовні, мети, допустові, порівняльні, з'ясувальні.
г) Мети, допустові, порівняльні, з'ясувальні, часові.
д) Часові, умовні, причинові, єднальні, допустові, з'ясувальні.
ІІ рівень
Зробити синтаксичний розбір речення.
Знадвору до хати увірва вся Костик і, сяючи карими оченятами, радісно привітався з матусею.
ІІІ рівень
Перекладіть українською мовою. Складіть із трьома перекладеними словосполученнями речення.
Подниматься по лестнице, плыть по течению, вызвать по делам службы, учебник по химии, большой по объему, послать по почте, сообщить по телефону, издеваться над ним, в защиту, скучать по детям, при условии, по инициативе.
ІV рівень
Напишіть твір на тему «Прихід весни», визначте синтаксичну роль прислівників та прийменників із залежними словами
7 клас
Українська література
Контрольна робота з тем «Про далекі  минулі часи. Ти знаєш, що ти людина» (Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко, Василь Симоненко)
І рівень
1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?
а) пластилін; б) лоза; в) сухелистя; г) кольоровий папір.
2.Павло з оповідання О. Стороженка «Скарб» усе дитинство та юність не працював, тому що:
а) був хворий;          б) мати його оберігала;      
в) так порадила ворожка;    г) навчався, читав книжки.
3. Романтичний пафосом, жагою до пізнання сповнений твір В. Симоненка:
а) «Цар Плаксій та Лоскотон»;        
б) «Ти знаєш, щоти – людина…»;     
в) «Гей, нові Колумби й Магеллани»;      
г) «Лебеді материнства».
4. Визначте основний художній засіб у рядку з поезії Л. Костенко «Крига буйно ломилась у відкритідвері протоки»:
а) інверсія;                         б) анафора;
в) метафора;                       г) порівняння.
5.Мишка радіє, що діти сплять і не чують, як:
а) вона краде чуже добро;                                       б) люди веселяться;
в) на них полює хазяйка;                                         г) люди обманюють.
6. Чайка дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо:
а) не розуміла людської мови;                б) їй не страшна повінь–у неї є крила;
в) вона не слухає нічиїх порад;               г) була занадто гордою.

ІІ рівень
1. Поясніть, з чого, на думку Л. Костенко, складаються «крила» людини, і висловітьсвої погляди на це.
2. З’ясуйте, яка тема та головна думка вірша В. Симоненка «Ти знаєш, щоти — людина?».
IІІ рівень
Допишіть власну кінцівку повісті Григіра Тютюнника «Климко».
IVрівень
Напишіть твір- роздум на основі прочитаних творів на одну з тем:
1) «Чи можна зло зупинити добром?»;
2) «Що таке квітка щастя за оповіданням Б. Лепкого “Цвіт щастя” і за власними міркуваннями»;
3) «Яке багатство важливіше для людини й потрібніше їй —духовне чи матеріальне?»




24.03 20
Українська мова
https://www.youtube.com/watch?v=aT25xvgGXmw
https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q
Завдання: Вивчити правила у підручнику, параграф 31. Виконати вправи 360,363 або 364
Українська література
https://www.youtube.com/watch?v=Xgb8CzDBBmo
Завдання:  Прочитати повість або прослухати аудіокнигу  «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Робити закладки до образів твору. Визначити тему, ідею, проблеми твору.


7- В клас
Українська мова
13.03.20
Розподільний диктант
Виписати прийменники, розподіливши їх за морфологічною будовою: І — прості, ІІ — складні, ІІІ — складені.
Подекуди з-поміж верб та садів виринають білі хати. (І. Нечуй-Левицький)
Село на горі, а попід горою Дніпро шумить. (Марко Вовчок)
Шаланда пройшла поза купою очерету. (Ю. Яновський)
Переді мною волзька синь. (О. Підсуха)
З гори аж до греблі суне поволі хмара народу.(М. Коцюбинський)
Серед згарищ білі шатра тиснуться з усіх боків. (І. Франко)
Тече вода з-під явора яром на долину. (Т. Шевченко)
Ми йдемо серединою бульвару в напрямку до східців у порт. (Ю. Яновський)
Творче завдання
Скласти по два речення з поданими словами, щоб вони були то повнозначними, то прийменниками.
Близько, навкруги, край, довкола.

Українська література
13.03.20
Написати  міні-твір «Романтик. Це добре чи погано?». Вміти аналізувати поезію «Перехожий» В. Симоненка.


Параграфи 25-26 вивчити правила. Виконати вправи 275, 280, 290, 292, 294(І).


Прислівник як частина мови

1. Усі слова є прислівниками в рядку
А стрімголов, змалечку, вперемішку, босоніж
Б стромляючи, важко, легко, спересердя
В не раз, зроду-віку, до дому, час від часу
Г щосили, казна-звідки, будь-де, давній
Д стрімкий, босоногий, малий, перемішаний
А
Б
В
Г
Д
2. Виділене слово є прислівником у реченні
А Старому та хворому годи завше, як малому.
Б Мені стало якось ніяково.
В Тоді на Волині було невеличке село.
Г Стояла собі у полі, коло гаю, одна козача пасіка.
Д Він говорив, не поспішаючи нікуди.
А
Б
В
Г
Д
3. Прислівник пишеться разом у рядку
А (на)жаль
Б (без)кінця
В (спокон)віків
Г (до)вподоби
Д (до)побачення
А
Б
В
Г
Д
4. Прислівник виступає обставиною в реченні
А Неподалік від озера будинок відпочинку.
Б У лісочку було прохолодно.
В Вона зробила це мимохідь.
Г У будинку неподалік світилося.
Д Наша подорож була вдалою.
А
Б
В
Г
Д
5. Усі прислівники належать до одного розряду за значенням у рядку
А тепло, таємно, дуже близько
Б вночі, швидко, жартома, хитро
В довкола, згори, торік, зопалу
Г здалеку, насухо, уранці, туди
Д спросоння, згарячу, спересердя, навмання
А
Б
В
Г
Д
6. Усі прислівники вищого ступеня в рядку
А помітніше, куди веселіше, гарячіше, якнайтепліше
Б важливіше, якнайменше, менш вдало, краще
В глибше, трохи важче, вище, гірше
Г ширше, трохи швидше, щонайгірше, багатше
Д неспокійніше, найгрізніше, ще ніжніше, сумніше
А
Б
В
Г
Д
7. Позначте рядок із прислівниками, від яких не можна утворити ступені порівняння
А гарно, багато, далеко, рішуче
Б наспіх, зопалу, навмисне, спросоння
В дорого, голосно, вузько, дбайливо
Г глибоко, рано, швидко, лукаво
Д вільно, дивно, сумно, коротко
А
Б
В
Г
Д
8. Усі прислівники пишуться разом у рядку
А на/похваті, по/ночі, у/розтіч, на/жаль
Б в/щерть, за/світла, на/виворіт, на/провесні
В од/віку, з/переляку, на/відріз, з/гарячу
Г на/взнак, в/подорож, до/речі, що/духу
Д с/підлоба, на/двоє, по/змозі, з/надвору
А
Б
В
Г
Д
9. Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку
А пліч/о/пліч, з давніх/давен, день/у/день, по/латині
Б на/гора, коли/не/коли, без кінця/краю, де/небудь
В віч/на/віч, по/простому, сам/на/сам, хтозна/коли
Г ледве/ледве, по/праву, по/друге, як/не/як
Д більш/менш, раз/по/раз, будь/коли, десь/не/десь
А
Б
В
Г
Д
10. Усі прислівники пишуться окремо в рядку
А (до)лиця, (уві)сні, (на)гора
Б (на)віку, (що)години, (в)зимку
В (на)льоту, (на)підпитку, (до)вподоби
Г (до)речі, (через)силу, (без)сліду
Д (по)руч, (в)літку, (до)вкола
А
Б
В
Г
Д
11. Виділене слово є прислівником у рядку
А подарувати на/память
Б піднятися на/гору Кіліманджаро
В в/день народження
Г спати в/день
Д постукати в/останні двері
А
Б
В
Г
Д
12. Виділене слово є прислівником у рядку
А в/горі проклали тунель
Б бігати по/весняному льодку
В по/сусідському полю бігти
Г у/двох кишенях
Д йти на/зустріч
А
Б
В
Г
Д



7- В клас
Українська література
Скласти план оповідання Богдана Лепкого «Мишка».
Ст. 160-162 читати, конспектувати.
Тести
1. Богдан Лепкий народився на
а. на Поділлі
б. на Волині
в. у Галичині
2. Мишка мала свою нірку в кутку, де нога від
а. ліжка
б. від крісла
в. від стола
3. Мишка вважала, що люди  — це дуже …  сотворіння
а. цікаві
б. ласкаві
в. страшні
4. Де вона не боялася нікого?
а. в норі
б. на подвір’ї
в. на горищі
5. У полі мишка зустрічалася зі своїми сестрами
а. з міста
б. з лісу
в. з лугу
6. ЇЇ господарі заробили добрі статки
а. на війні
б. на голоді
в. на лихварстві
7. Чого просила жінка з міста для хворої дитини в господині мишки?
а. хліба
б. молока
в. меду
8. Мишка вирішила знищити «папір, що кривдою людською чути» -
а. боргові розписки
б. ощадні книжки
в. гроші
9. Хто жалував  «ложки молока» для кота
а. мишка
б. господар
в. господиня
10. «Краще там, ніж у такій хаті». Це де?
а. на подвір’ї
б. на полі
в. в місті
11. Казка «Мишка» має підзаголовок
а. Казка для дітей
б. Казка для малих і великих
в. Казка для дітей; малих і великих
12. Встановіть відповідність:
1. експозиція              а. мишка покидає  помешкання
2. зав’язка                  б. помста мишки
3. розвиток дії           в. розмова господарки з жінкою з міста
4. кульмінація           г.  мишка дізнається  про голодне життя у місті
5. розв’язка                д. опис умов, у яких жила мишка.      

1 коментар :